· 

help bedenken! stuur live chat.

hoi allemaal, ik begin eerst maar even met een mededeling dat helaas het instagram account: handletter_sisters is opgeheven. wij zijn gestopt met ons account omdat we te weinig uitleg konden geven over hoe handletteren nou echt zit! het is namelijk niet gewoon een paar streepjes zetten en klaar, je moet er echt uiterste concentratie voor hebben en je moet ook nog precies kunnen werken. nou wil ik niet alleen met dit slechte nieuws komen, maar ik wil jullie natuurlijk ook iets nieuws bijbrengen! zoals je hiernaast ziet heb ik allemaal kleine tekeningetjes gemaakt. sommige hebben echte namen, en anderen ook niet. die feestelijke 3D vakjes heten banners. hoe je ze maakt is best wel simpel. maar dat leg ik een andere keer wel uit. dit zijn dingen waarmee je je handlettering kan versieren. ook in andere handletteringen van mij heb je dit misschien wel voorbij zien komen. ook cactussen zijn inmiddels erg populair bij het handletteren. hier zie je wat inspiratie. 

 

als jullie vragen hebben, of nieuwe dingen voor post's. neem dat contact met mij op via live chat! de volgende post wordt weer een uitleg.